BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 17, 2010

CeRiTa TeNtAnG AkU

Aku masih seorang budak... Aku pelajar darjah 6 di Sekolah Kebangsaan Danau Kota... Nama sebenar aku tidak boleh ditulis (maaf)... Aku takut identiti sebenar aku terbongkar... Jadi aku tidak boleh menulis nama aku.... Aku ingin cerita tentang hidup aku... Jadi aku ingin memberitahu tentang identiti yang boleh diceritakan... Aku lahir pada 10 Disember 1998... Aku seorang budak yang biasa pada tahun pertama di sekolah... Pada tahun kedua di sekolah... Aku telah dilantik sebagai pengawas sekolah.. Tetapi aku berhenti pada tahun 3... Prestasi ku menaik apabila menjadi pengawas... Apabila aku berhenti... Aku makin merosot... Aku makin malas dan mula menjadi nakal.. Pada tahun ke-4 di sekolah.... Keputusan peperiksaan aku agak mengecewakan hati.... Mungkin aku tidak peka apabila guru mengajar di kelas... Pada tahun 5 pula.... Prestasi aku meningkat sehingga dapat memasuki kelas pertama semula... Pada hari ini, aku bertekad ingin belajar bersungguh-sungguh untuk mendapatkan 5A di dalam "UPSR".... CeRiTa TeNtAnG AkU bersambung...

1 comments:

DIN ZAMAN said...

Kenapa dah lama tak sambung cerita Budak Biasa?